sobota, 26 lutego 2011

Domowy budyń bananowy

Popełniłam mój pierwszy budyń :)
Odmierzyłam 120 ml zimnej wody, dodałam niecałą łyżeczkę mąki ziemniaczanej i żółtko. Dobrze wymieszałam.
Wstawiłam to na gaz i ciągle mieszając, doprowadziłam do wrzenia.
Gdy nieco wystygło dodałam 4 miarki mleka modyfikowanego (w wersji dla dorosłych lub starszych dzieci można od razu gotować na mleku krowim) i rozciapcianego widelcem banana.
Zamiast banana można oczywiście dodać inne owoce. Bez meka modyfikowanego (jeśli dziecko nie je mm) myślę, że też będzie to fajne śniadanie czy kolacja.

2 komentarze:

  1. Zdjęcie wstawię jak tylko zgram je z aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam "gotować" dla mojego Franka i bardzo kusi mnie ten budyń :) dzięki za inspirację.
    pozarawiam - cosola

    OdpowiedzUsuń