czwartek, 17 marca 2011

Budyń bardzo owocowy

Właśnie moja Ola wciągnęła cały budyń i chciała jeszcze a to się nie zdarza tak często więc od razu dzielę się przepisem ;)

- 100 ml soku owocowego (ja wziełam Bobofrut o smaku owoców leśnych),
- żółtko
- niecała łyżeczka mąki ziemniaczanej

Wszystko mieszamy dokładnie w garnuszku, wstawiamy na gaz i ciągle mieszając zagotowujemy. Po przestygnięciu jemy lub karmimy dziecko mając nadzieję, że coś nam zostawi. Wyszedł naprawdę pyszny. Będę próbowała też z innymi smakami soków.

Jest to budyń bez mleka.

3 komentarze:

  1. Ja robię taki tyle, że bez żółtka, jak nie mam soku to miksuję owoc taki jaki akurat mam. Kisiel bananowy wychodzi szary, ale baaardzo dobry - ulubiony smak mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez żółtka też robię i wtedy wychodzi pyszny kisiel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ten budyń z Bobofruta o smaku owoców leśnych oraz banana z wiśnią.

    OdpowiedzUsuń