niedziela, 15 maja 2011

Sałatka ze szpinaku, orzechów i sera


Sezon szpinakowy rozpoczęty :) W końcu wypatrzyłam świeży szpinak. Na początek powstała sałatka...

- 15 podwójnych orzeszków ziemnych niesolonych
- ok 130 gram sera białego
- 3 czubate łyżeczki czerwonego pesto
- 20 liści świeżego szpinaku
- 3 ząbki pokrojonego drobno czosnku
- sól i pieprz

Najpierw wyłuskałam orzeszki, przepołowiłam każdy i wrzuciłam do miseczki. Dorzuciłam pokruszony biały ser, dodałam do tego 3 czubate łyżeczki czerwonego pesto, czosnek i wymieszałam.

Następnie umyłam 20 listków szpinaku, brałam do ręki po kilka listków i rwałam na małe kawałki wrzucając do miski.

Doprawiłam solą i pieprzem i wymieszałam.

Wstawiłam do lodówki żeby sałatka się przegryzła.

Nie dostyć, że wyszła dobra to dziś czyli następnego dnia po zrobieniu szpinak nie zwiędł, był chrupiący a sałatka nadal wyglądała efektownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz